Zwroty i reklamacje


ZWROT

Czas na zwrot: 14 dni 

Zwrot towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Warunkiem jest nienaruszony stan zamawianych przedmiotów, a także opakowania w którym się one znajdowały. Do zwracanego towaru należy dołączyć potwierdzenie zakupu (paragon) oraz oświadczenie odstąpienia od umowy

Paczkę należy wysłać na adres:
P.H.U. STYLO-DOM
ul. Zielona 55
33-300 Nowy Sącz

Termin zwrotu płatności wynosi od 2 do 7 dni roboczych od dnia otrzymania zwrotu w magazynie. W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@stylodom.pl


REKLAMACJA

Wszystkie reklamację proszę kierować pod numer telefonu znajdujący się w karcie gwarancyjnej produktu, bądź na nasz adres e-mail: sklep@stylodom.pl

Jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji zgodnie z podaną instrukcją. Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i list punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta.