Zwroty i reklamacje
ZWROT
Czas na zwrot: 14 dni
Zwrot towaru można dokonać w ciągu 14 dni od daty dostarczenia przesyłki. Nie musisz podawać powodu zwrotu. Warunkiem jest nienaruszony stan zamawianych przedmiotów. Zwroty przysługują jedynie konsumentom. Jeśli produkty kupiono do użytku firmowego i została wybrana faktura VAT na dane firmy, zwrot towaru nie zostanie zaakceptowany. Jeśli dowodem zakupu jest paragon, proszę dołączyć go do zwracanego towaru. Do zwracanego towaru należy dołączyć także oświadczenie odstąpienia od umowy
Paczkę należy wysłać na własny koszt na adres:
STYLO-DOM Ewa Tokarska
ul. Śniadeckich 12
33-300 Nowy Sącz
tel. +48 733 23 23 98
Termin zwrotu płatności może wynieść od 5 do 14 dni na zasadach określonych w przepisach prawa.
W przypadku decyzji o zwrocie zakupionego towaru, prosimy o kontakt mailowy na adres: sklep@stylodom.pl
REKLAMACJA
Wszystkie reklamację proszę kierować pod numer telefonu znajdujący się w karcie gwarancyjnej produktu, bądź na nasz adres e-mail: sklep@stylodom.pl
Jeśli zakupiony towar okaże się wadliwy Konsument ma prawo skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji zgodnie z podaną instrukcją. Szczegółowe warunki postępowania gwarancyjnego jak i list punktów serwisowych zostały określone w oświadczeniu gwarancyjnym, mogą być opublikowane na stronie internetowej producenta.