§ 1 Definicje
- Stylo-dom.pl – oznacza sklep internetowy, dostępny w domenie stylo-dom.pl, prowadzony przez firmę MTBplus Ewa Tokarska z siedzibą w Nowym Sączu (33-300), ul. Śniadeckich 12, wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii, NIP: 7341916324, REGON: 490818904, zwana dalej MTBplus Ewa Tokarska, właściciela i organizatora Programu.
- Partner - oznacza uczestnika zarejestrowanego w Programie.
- Klient - oznacza podmiot, któremu został polecony przez Partnera sklep internetowy
stylo-dom.pl, a który wcześniej do Programu nie został zgłoszony. - Program – oznacza „Program Partnerski” działający pod adresem stylo-dom.pl.
- Regulamin - niniejszy regulamin.
§ 2 Informacje wstępne
- Zasady funkcjonowania Programu są określone w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin dostępny jest w wersji elektronicznej pod adresem: stylo-dom.pl.
- Regulamin w sposób wyczerpujący reguluje prawa i obowiązki stylo-dom.pl i Partnera, o ile
w drodze indywidualnych ustaleń dokonanych w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie postanowiono inaczej. - Przed przystąpieniem do Programu należy zapoznać się z Regulaminem oraz Polityką Prywatności. Przystąpienie do Programu oznacza akceptację przez Partnera zasad zawartych w tych dokumentach.
§ 3 Zasada działania Programu
- Udział w Programie jest dobrowolny i nie wiąże się z żadnymi kosztami ani opłatami.
- W dowolnym momencie Partner może zrezygnować z udziału w Programie i usunąć konto
w Programie poprzez Kontakt mailowy pod adresem sklep@stylodom.pl. - Program daje Partnerowi możliwość uzyskania prowizji określonej przez stylo-dom.pl, której wysokość widoczna jest po zalogowaniu się przez Partnera do Programu.
- Partner przystępując do Programu ma za zadanie zachęcać Klienta do składania zamówień
w sklepie internetowym stylo-dom.pl. - Prowizja zostaje naliczona Partnerowi automatycznie po złożeniu zamówienia przez Klienta.
- Partner nie jest podmiotem powiązanym z stylo-dom.pl i nie ma prawa do składania Klientowi wiążących ofert co do cen oraz terminów dostawy towarów.
- Działanie na szkodę stylo-dom.pl jest niedozwolone i będzie skutkować zawieszeniem konta Partnera z przepadkiem wszystkich prowizji oraz będzie uprawniało stylo-dom.pl do żądania zwrotu wszystkich prowizji wypłaconych Partnerowi, co nie ogranicza uprawnienia
stylo-dom.pl do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego.
§ 4 Uczestnictwo w Programie
- Partnerami Programu mogą być:
• osoby prawne,
• jednostki organizacyjne niebędące osobami prawnymi,
• osoby fizyczne prowadzące aktywną działalność gospodarczą.
Warunkiem przystąpienia do programu jest posiadanie nr NIP oraz prowadzenie działalności w zakresie projektowania i wyposażenia wnętrz. Na dany numer NIP istnieje możliwość założenia tylko jednego konta.
- Aby zostać Partnerem w Programie należy zarejestrować się na stronie stylo-dom.pl poprzez utworzenie konta, a następnie wypełnić i wysłać formularz rejestracyjny. Zalogowanie do Programu będzie możliwe po dokonaniu weryfikacji danych Partnera pod względem ich poprawności i zgodności ze stanem faktycznym, przeprowadzonej przez stylo-dom.pl.
- W przypadku podania fałszywych lub niepełnych danych wniosek dołączenia do Programu Partnerskiego zostanie odrzucony.
- W przypadku wątpliwości co do prawdziwości lub kompletności podanych przez potencjalnego Partnera danych stylo-dom.pl ma prawo wystąpić z żądaniem udostępnienia dokumentów je potwierdzających we wskazanym przez stylo-dom.pl terminie. Odmowa okazania dokumentów w powyższym terminie oznacza rezygnację Partnera z udziału
w Programie i automatyczne usunięcie konta Partnera z Programu. - Wszystkie zmiany danych Partnera, Partner ma obowiązek poinformować mailowo
stylo-dom.pl pod adresem: sklep@stylodom.pl. - Stylo-dom.pl zastrzega sobie prawo do zawieszenia konta Partnera bez konieczności podawania powodu. W takiej sytuacji wszystkie zgromadzone na koncie Partnera środki zostaną wypłacone w terminie maksymalnie do 30 (słownie: trzydziestu) dni.
- Partner przystępując do Programu wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości e-mail dotyczących Programu.
§ 5 Prowizje i wypłaty
- Prowizja jest to forma wynagrodzenia Partnera z tytułu dokonanych przez jego Klientów zamówień. Prowizja obliczana jest od wartości końcowej produktów w zamówieniu po uwzględnieniu wszystkich dokonanych w nim zmian.
- Prowizja jest naliczana Partnerowi w ciągu 24 godzin od potwierdzenia przez Biuro Obsługi Klienta stylo-dom.pl zamówienia.
- Wysokość prowizji i stan konta Partnera są widoczne dla Partnera zalogowanego
w Programie. - Stylo-dom.pl zastrzega sobie prawo do zmiany wysokości prowizji nie częściej niż raz na kwartał o czym Partner (zgodnie z §6 p 1.) zostanie powiadomiony drogą mailową.
- Prowizje uzyskane przez Partnera z różnych zamówień klientów, sumują się.
- Wypłata prowizji może nastąpić po upływie 30 (słownie: trzydziestu) dni od momentu finalizacji zamówienia przez Klienta. Przez finalizację zamówienia rozumie się opłacenie pełnej kwoty za zamówienie oraz odbiór wszystkich produktów z zamówienia. Minimalna kwota do wypłaty to 200 (słownie: dwieście) zł. Warunkiem wypłaty jest otrzymanie od Partnera faktury VAT, rachunku lub podpisanie umowy o dzieło. Stylo-dom.pl w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od momentu otrzymania faktury, rachunku lub podpisania umowy dokonuje przelewu na numer rachunku bankowego podanego przez Partnera.
- Faktury VAT i rachunki można dostarczać drogą elektroniczną wysyłając je na następujący adres poczty elektronicznej: sklep@stylodom.pl lub poprzez wysłanie tradycyjną pocztą na adres MTBplus Ewa Tokarska, ul. Śniadeckich 12, 33-300 Nowy Sącz.
- W przypadku odstąpienia od umowy lub dokonania zwrotów przez Klienta prowizja jest anulowana. Prowizja jest naliczana tylko za faktycznie odebrane i zapłacone produkty.
- Stylo-dom.pl ma prawo cofnąć prowizję w przypadku powzięcia wątpliwości odnośnie przestrzegania przez Partnera Regulaminu lub stosowania przez niego nieuczciwych praktyk.
§ 6 Postanowienia końcowe
- Stylo-dom.pl może zmienić Regulamin oraz Politykę Prywatności, a także uruchomić nową wersję usług świadczonych w ramach Programu. Zmiana zaczyna obowiązywać w terminie wskazanym przez Stylo-dom.pl, który nie może być krótszy niż 7 (słownie: siedem) dni od momentu udostępnienia w stylo-dom.pl zmienionego Regulaminu. Partner zostanie powiadomiony o nadchodzących zmianach w Programie drogą mailową. Brak odpowiedzi zwrotnej będzie odebrany przez stylo-dom.pl jako akceptacja warunków. W przypadku otrzymania informacji o braku akceptacji nadchodzących zmian przez Partnera, konto Partnera zostanie anulowane i usunięte z Programu.
- Podane przez Partnerów dane osobowe stylo-dom.pl zbiera i przetwarza zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa oraz zgodnie z Polityką Prywatności. - W sprawach nieuregulowanych właściwe jest prawo polskie.
- Wszelkie spory będą rozpatrywane przez sądy powszechne właściwe dla siedziby
stylo-dom.pl.